Prosimo, da pred uporabo naših storitev pazljivo preberete splošne pogoje.
1.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne pekarne PIESHOP.SI, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
2.
Splošni pogoji poslovanja spletna trgovine PIESHOP.SI so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah, s priporočili GZS, mednarodnimi kodeksi eposlovanja, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
3.
S Spletno trgovino PIESHOP.SI (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje SLASTNO & STRASTNO Maja Kumelj s.p., slaščičarstvo (v nadaljevanju »ponudnik«), Kočevarjeva ulica 34, 8000 Novo mesto, PE PIE SHOP Prešernov trg 14, 8000 Novo mesto, MŠ: 7189087000 DŠ: SI48604364 ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Maja Kumelj s.p.). Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
4.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
Vse informacije so dostopne na:
mail: info@pieshop.si
Tel.: 064 252 792
5.
Ponudba artiklov
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta lahko spreminja ter ažurira. Vse fotografije vključno s fotografijami izdelkov so simbolične. Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je do 5 delovnih dni od potrditve naročila za dostavne naslove v Sloveniji, v kolikor je datum določen s pomočjo koledarja na spletni strani, si pridržujemo pravico, da je paket dostavljen do 4 delovne dni od določenega datuma na koledarju. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predvideni rok dobave Prodajalec sporoči uporabniku (kupcu) po elektronski pošti ali po telefonu ob potrditvi naročila.
Prodajalec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner prodajalca za dostavo pošiljk je GLS d.o.o.. Prodajalec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil z nižjimi stroški oziroma bolj učinkovito.
Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi naslednji način dostave oz. prevzema izdelkov:
Naročeni izdelki bodo dostavljeni s GLS d.o.o., ki vam nudi klasično in zanesljivo dostavo. Kurir vam bo paket dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da vas na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo oziroma, da se paket ne prevzame ob dostavi, kupec izgubi možnosti reklamacije za naročilo, v kolikor se z dostavno službo ne dogovori o spremembi naslova.
6.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
opravite preko spletne banke, banke ali pošte. V tem primeru nam mora kupec obvezno po elektronski pošti poslati potrdilo o vplačilu. Plačilo je možno iz katerekoli spletne banke na naš TRR. Po opravljenem plačilu nam mora kupec na elektronski naslov poslati potrdilo o vplačilu, drugače postopka izdelave, peke in dostave pit ne sprožimo. Podjetje se je na ta način zaščitilo, pred morebitnimi zlorabami.
7.
Cene
Vse cene so v evrih, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Cena velja enako za vse uporabnike spletne trgovine podjetja Maja Kumelj s.p. na spletnem mestu www.pieshop.si
Kljub neprestanemu posvečanju pozornosti nadzoru, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetja Maja Kumelj s.p. kupcu omogočila odstop od nakupa.
8.
Promocijska koda
Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se ne seštevata, razen če prodajalec izrecno predvidi seštevanje akcij, kuponov, promocijskih kod in podobno.
9.
Postopek nakupa
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
To je še ena opcija na tem mestu- podrobneje specificirano.
POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. SLASTNO & STRASTNO Maja Kumelj s.p. naročilo pregleda, preveri zalogo naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec sme za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave poklicati kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih SLASTNO & STRASTNO Maja Kumelj s.p. nima na zalogi v lastnem skladišču, je izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do SLASTNO & STRASTNO Maja Kumelj s.p.. Prek elektronske pošte SLASTNO & STRASTNO Maja Kumelj s.p. kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči SLASTNO & STRASTNO Maja Kumelj s.p., ki bo artikel odstranil iz naročila. SLASTNO & STRASTNO Maja Kumelj s.p. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih SLASTNO & STRASTNO Maja Kumelj s.p. nima na zalogi v lastnem skladišču.
Spletna trgovina v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem. Po odpremi artikla, skrb za artikel in varno dostavo prevzame dostavna služba GLS d.o.o., ki kupca obvesti prevzemu in dostavi pošiljke. Kupec se o dostavi dogovarja z dostavno službo, družba SLASTNO & STRASTNO Maja Kumelj s.p. za artikel, enkrat ko je predan družbi GLS d.o.o. več ne nosi odgovornosti. Kupec se v primeru zamude pri dostavi obrne na pomoč uporabnikom družbe GLS d.o.o, prav tako v primeru pritožbe. O tem lahko kupec obvesti tu družbo SLASTNO & STRASTNO Maja Kumelj s.p..
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 064 252 792 ali po e-naslovu narocila@pieshop.si. Če se zgodi, da je naročilo kljub pravočasni odpovedi že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.
Enako velja v primeru nakupa za pravne osebe.
10.
Dostop do shranjene pogodbe
Po oddanem naročilu na spletni trgovini pogodba oz. naročilo prispe na elektronski naslov trgovca in naročnika. V vsakem primeru je izvedeno naročilo shranjeno na strežniku in na sedežu podjetja ter se lahko kupcu spletne trgovine ponovno pošlje na njegovo zahtevo.
11.
Preklic naročila
Preklic naročila za sveže pečene pite ni možen, ker bi bilo zaradi tega podjetje lahko finančno oškodovano, namreč takoj po potrditvi vašega naročila se je v podjetju že sprožil postopek izdelave in peke pit.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe ker je predmet nakupa izdelek, ki je bil izdelan po željah kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
12.
Omejitev Odgovornosti
Da se tako kupec kot ponudnik izogneta morebitnim napakam in nejasnostim, vas še enkrat pozivamo, da ste dolžni posredovati vse potrebne podatke, tudi dodatne, kot so na primer številka oddelka in sobe v bolnišnici ali nadstropje, vhod ali številka pisarne, ker tudi te podatke podjetje potrebuje za uspešno dostavo. Na dan dostave naročnika naprošamo, da je prejemnik dosegljiv na telefon, ker se z njegovo dosegljivostjo, lahko reši marsikateri nepotrebni zaplet.
SLASTNO & STRASTNO Maja Kumelj s.p. z največjo skrbnostjo stremi k zagotavljanju ažurnosti in pravilnosti podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo nepredvideno in hitro, posledično pa družba SLASTNO & STRASTNO Maja Kumelj s.p. ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V primeru kakršnekoli spremembe se SLASTNO & STRASTNO Maja Kumelj s.p. zavezuje kupca obvestiti o spremembah in mu omogoči odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Tudi mi si pridržujemo pravico do odstopa od pogodbe s tehtnim razlogom ( npr. določene sestavine za pite v določenem času sploh ni mogoče dobaviti. V tem primeru kupcu v čim krajšem času posredujemo sporočilo o zavrnitvi naročila na elektronski naslov ali na posredovano telefonsko številko.
13.
Reklamacije
Reklamacij pekarskih izdelkov ne priznavamo, razen če se je zgodila napaka iz naše strani na primer:
– Izdelek ni pravi.
– Izdelki dostavljeni na napačen naslov.
– Stranka zaradi naše napake ni imela možnosti prevzeti pite na dan dostave.
– Kupec je dolžan pito, ki jo je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti še isti dan.
Vsa naročila GLS d.o.o. na naši poslovni enoti Pie Shop, Prešernov trg 14 v Novem mestu, prevzame ob dogovorjenem času med obema družbama. Pošiljka se predvidoma dostavi v roku 24 ur, vendar dopušča čas dostave do 4 dni. Če je pošiljka poškodovana, za kar zahtevamo foto ali video dokaz ali ni dostavljena v najkasnejšem roku, 4 dneh, se v teh in podobnih primerih reklamacija nemudoma upošteva. Reklamacijo je možno uveljaviti samo neposredno ob prevzemu, z utemeljenim razlogom. Ponudnik se zavezuje, da bo vse pomanjkljivosti odpravil v najkrajšem možnem času, odpoved naročila pa zaradi možnih zlorab ni mogoča. Vsaka reklamacija se obravnava individualno.
14.
Odstopanja izdelkov
Spletna pekarna SLASTNO & STRASTNO Maja Kumelj s.p. pod znamko PIE SHOP ne zagotavlja izdelka, ki bi bil popolnoma enak fotografiji, iz našega kataloga. Izdelek lahko odstopa v barvnih niansah, v obliki, nikakor pa izdelek ne sme odstopati od pisnega opisa v našem katalogu po namembnosti, obliki, velikosti, kvaliteti ali vrednosti. Kar je v naši moči, bomo storili, da bo končni izdelek čim bolj približan želenemu izdelku iz našega kataloga.
15.
Dodano posvetilo
Ob naročilu lahko stranka za doplačilo doda posvetilo, ki je za vsako stranko posebej ročno napisano v notranjosti škatle v kateri je pita. Posvetilo bo iz naročila prepisano dobesedno. Postavitev teksta izbira SLASTNO & STRASTNO Maja Kumelj s.p..
16.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@pieshop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
17.
Varnost
SLASTNO & STRASTNO Maja Kumelj s.p. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Varovanje osebnih podatkov določa Pravilnik o zasebnosti, ki je dostopen na spletni strani.
Oglasna elektronska sporočila SLASTNO & STRASTNO Maja Kumelj s.p. Oziroma znamke PIE SHOP bodo vsebovala naslednje sestavine:
© 2020 PIESHOP.SI - Vse pravice pridržane. Splošni pogoji | Piškotki | Varstvo osebnih podatkov | Dostava